Bagaimana untuk Batang Pendarahan yang menggunakan ubat-ubatan homeopati

Bagaimana untuk Batang Pendarahan yang menggunakan ubat-ubatan homeopati

Pendarahan boleh mempunyai banyak sebab, jadi memilih ubat semulajadi yang paling sesuai boleh menjadi sukar. Apabila menggunakan homeopati, puncanya adalah penting untuk pemilihan remedi yang akan bertindak curatively.

Sebagai contoh, ia boleh disebabkan oleh kecederaan, di mana Arnica mungkin ubat yang paling sesuai.

Bagaimanapun, kecederaan itu boleh menjadi begitu teruk, ia telah menyebabkan kejutan, yang mana Aconite akan menjadi ubat yang terbaik untuk digunakan.

Kadang-kadang, pendarahan boleh bermula seolah-olah tanpa apa-apa sebab. Seperti hidung berdarah atau buasir. Selalunya ubat homeopati Fosforus digunakan untuk kesan yang baik.

Tetapi terdapat satu lagi ubat homeopati yang amat berkesan apabila pendarahan datang dalam terpancut merah terang, darah uncoagulated. Ini adalah begitu menakutkan bahawa kebanyakan orang pergi terus ke hospital untuk rawatan. Pakar homeopati jarang berurusan dengan keadaan ini.

Tetapi, anda boleh mendapatkan ia di rumah, selagi anda mempunyai Ipecacuanha dalam homeopati rumah menetapkan kit anda.

Ini sentiasa mengalir darah sering darah rahim, yang mungkin tempoh, atau ia keguguran terancam, atau ia mungkin post partrum.

Katakan ini berlaku di tengah-tengah tempat, batu dari sebarang bantuan? Rawatan ini boleh menyelamatkan nyawa anda.

Satu lagi punca pendarahan dalaman adalah selepas meminum racun tikus. Ini tidak akan menjadi jelas, kerana ia jarang mampu untuk mencari bolong. Mangsa meninggal dunia sebelum apa-apa pendarahan dilihat. Satu lagi tanda tipikal pengambilan racun tikus adalah loya. Jadi mangsa (manusia atau haiwan) akan pergi makanan mereka.

Ini ubat homeopati telah menyelamatkan banyak haiwan beracun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar